Sunday, October 17, 2010

sorry, daddy....

salam n hye all!!
tatau nape blog ni jarang dibukak...
but then, xpe... sume bz kot..
(sebenarnye saya agak mcm kawan2 saya tu da lupe password..)

well, kalo tulis kt fb, bahaya n mungkin akan menyedihkan along n abg shah sbb diorg bukan sengaja, n mmg nama pon eksiden kn....
tp, saya mmg kesian ngan abah....

4 bulan lepas, saya da wat pjj eksiden....
smpai dapat sport rim baru (suka sebenarnya....)
sekarang, saya dapat tau along ngan abg shah eksiden ngan kete abah plak....
diorg sume sorok dari saya, tp along call, dia cite gak last2....
dan disebabkan oleh itu jugalah, maka saya kena balik sendiri cuti nnt...

plan asal, along ngan abg shah na dtg amek saya....
tp, abah dengan sakit hati dan sedihnya memberi arahan agar saya book ticket semalam....
saya paham perasaan abah, saya tau betapa sakitnya hati bila barang kita, org rosakkan...
mmg la x sengaja tp siyes, mmg x leh lari dari rase sedih n sakit hati....
abah sampai ckp, buang la kete tu, abah beli kancil je...
(bah, kancil da x kuar, viva je ade skrg...)...

teruk gak kete tu yg saya dengar, cermin pecah, skirt depan hancur, pintu kemek teruk dan diorg langgar divider dan tercampak ke jalan sebelah satu lagi...
tp along ngan abg shah ok, Alhamdulillah....
(saya ingat saya da dahsyat langgar divider, rupenya diorg lagi hebat..)

abg cik plak, msg saya n suruh saya bodek abah beli je merc....
beli mmg la senang, tp maintainance camne...?
na tlg bayor? awak keje pon x...!!!

skrg, pjj menjadi penyelamat utk adek bwk gi skola atau untuk kegunaan abah...
(diorg kene main sape cepat, dia dapat la skrg..)

skrg jugak, saya memikirkan worst case scenario...
kalo abah x beli kete lain, maknenye saya xleh bwk pjj dtg sini la taon dpn???
(weh qid, awak bkn tatau jln ke????.....~teeeeeeetttttt~~)

saya x pasti la sape akan baca blog ni, xkesah la, yg penting, saya dapat luahkan kekesalan diri dan kesedihan abah tu....

saya dpt rasa saya anak yg kejam, sbb saya x blaja sungguh2 dlu mase dip...
skrg, untuk exam 27 aribln oct smpai 11 nov nnt, saya akan study...
(macam ina paksa saya tyme last sem dlu...saya rindu ina.....)

well, itu saja buat sekarang sbb esok saya ade quiz dan saya kene score....

hatiku berkata: abah, atih janji nnt atih keje, atih beli kat abah, tp bmw ekk... hohoho... i love you so much, abah....sob..sob..*nangis real punye*

No comments:

Post a Comment