Monday, February 14, 2011

~from qid~


hi!
lama jugak takde orang sentuh blog ni.

well,
sekarang ade di kolej ungku omar nan satu,
and life's good kecuali la berkenaan WOTAR!
(water that is)..

saya cukup tak paham nape sem ni isu air ni semakin menjadi-jadi..
diorang ckp sebab tekanan.
tekanan wak lu, sem lepas elok je,
xkan la tekanan air pon ikut sem kot!!
(undi GMUKM baru tau..)

saya di UKM, membuat hal sendiri.
tidak seperti di UDM yang sangat seronok.
ini kerana saya sangat geli dengan beberapa clasmate
yang saya kira sangat jijik di mata saya.
susah sangat bila kita je yang matang dan
berclasmate dengan mereka yang kurang matang..

seterusnya,
erm, saya ade dinner pusat pada 12 march nnt,
bersamaan tarikh kenduri cik darling,
sememangnya mau ke kenduri dan mengabaikan dinner
sebab saya kurang menggemari clasmate yang gedik..
jadi, adekah manusia yang sudi bersama2 saya ke kenduri??

and to buddies in crime,
alep~ keje rerajin
cik fiq n fame~ jgn stress2.
acik n hanie~ jgn la salu missing in action, huhu

3 comments:

  1. jom.. sye pun nk pegi.. tp tunggu jadual exam kua dlu ek.. pastu br bleh buat planning.. kite ajak nieah n fame.. canne? korang nk join tk?

    ReplyDelete
  2. marilah kita bergoyang! ehee~ kalo nk tido kb inform awal2.. ai nak book bilik.. ;p jemput le kawan2.. XD

    ReplyDelete
  3. ~from qid~

    cik fiq~lorh, xkuar lagi jadual?
    i ni lagi 6 minggu ade kuliah pon da kuar draft.

    cik darling~na sgt2.da la mmg da lama x menjejakkan kaki ke kg halaman, cewah. insyaAllah ya!

    ReplyDelete