Tuesday, February 15, 2011

saya penat.

saya penat sebab selalu tido. heh.
xdela, saya penat menjadi hipokrit di ukm ni.
saya kena sentiasa senyum dan sentiasa berbaik
dengan makhluk Allah yang lain termasukla
lecturer saya yang umo 40-an
(tapi tak kawen2 dan sangat gedik walaopon dia lelaki
dan sangat tak matang dan hanya dia saja yang betul
dan suka dan sayang sangat dengan geng yang gedik jugak dan terakhir sekali, dia telah meremove saya dan kawan2 saya yang tak gedik, bengong!)

saya juga letih berpura2 baik dengan geng yang gedik di dalam clas saya,
juga dengan yang "koya" na jadi YB dan PMUKM.

letih kan hidup saya....

2 comments:

  1. ADUHYAI..
    dahsyat nye kesah kamu nie qid..
    sabau je lh ek..
    pedulikan diaorg..
    utamakn pelajaran..
    bergaul ngan kwn2 yg membantu,
    bkn yg membantot..huhuhuh

    ahad nie turun shah alam eh..
    i ambek u kt ktm shah alam afta my swimming class.. pastu straight away to DBKL..
    okeh kh?

    ~fiq..

    ReplyDelete